donderdag 3 februari 2011

Snoep vast, geld terug, prima service.

Dit overkomt mij altijd. Even snel een zak drop uit de automaat op het station trekken. Het liefst de chemisch gele apekoppen. Zwart van boven, de rest geel. Als je het zakje open maakt denk je: dit had ik beter niet kunnen doen. Maar na 1 apekop eet je in 1x dat hele zakje leeg. Kortom ik had er zin in.



De automaat alleen niet. Want na geld in gooien gaat het zakje bewegen, maar blijft hangen! Helaas. Duwen trekken, muurvast. Dame in Kiosk (waar je live drank en snoep kunt kopen) geeft me een visitekaartje met webadres om klacht in te dienen. http://www.automaatophetstation.nl/ Dit is onderdeel van Servex, de beheerorganisatie van alle catering op de NS stations.

Heb klacht ingevuld, krijg dag later een keurige mail met excuses. Het geld wordt zsm aan mij overgemaakt. Best bijzonder, want enig bewijs hebben ze niet. Maar dat maakt hen blijkbaar niet uit. Elke klacht is er een teveel.
Nu schrijf ik er een blogje over, maar op zich is deze goeie service natuurlijk best te promoten. Via social media....

Iemand een contact bij Servex om dit eens te delen?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten